måndag, oktober 29, 2007

Guildford

Jag var ute i Guildford och träffade U och M i helgen. Ganska trevligt faktiskt, det slutade med att jag tankades full med findrinkar och sov över i en soffa hahaha. Vi käkade frukost på Giraffe på söndagsmorgonen och åkte ut och hängde med U:s mor som hmm ja sådär allmänt förespråkade yoga-andningsövningar.

U:s föräldrar bor i en slottliknande jättevilla med 14 rum och 7 hektar gräsmatta. Helt galen byggnad som med dagens bostadsmarknad ligger kring 4 miljoner pund alltså typ 56 svenska miljoner. Helt galet.

Det galnaste är att hela huset är fyllt med en massa junk, känns lite som att de har så mycket plats över så det kvittar om man slänger det man inte behöver eller låter det stå kvar och ruttna i ett hörn hahaha.

Well, det var en upplevelse.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag googlade om öppettider på nyårsafton och nyårsdagen i london och hittar inte någon uppgift, däremot kom din blogg upp. Hehe du råkar inte veta affärernas öppetider under nyår?

Mvh
Lotta

9:38 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Lotta: Jag har ingen aning, kan tänka mig att de stora har öppet en sväng men hmmm det mesta är nog stängt...

2:24 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för ditt svar! Menar du både nyårsafton och nyårsdagen då förresten?

3:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home