torsdag, november 15, 2007

Ja så blir det ibland

Jag har nog jobbat hundra timmar den här veckan och inte har det varit lätta timmar direkt...

Jag har fixat hantverkare till kontoret och satt bra deal/tidsplan (good price for you!), fixat med telefoner/internet (BT och deras cp-byråkratiska mongo-support kan dra åt helvete), sett till så att jag fått alla nycklar till alla låsen i nya kontorsbyggnaden (de som skulle hjälpt mig från Savoys, Adler och Culpeper är riktigt ohjälpsamma människor som alla borde få sparken), jobbat med kundprojekt och halvt som halvt avskedat en i mitt team (ryker fullt i morgon fredag) samtidigt som jag hittat en bra ersättare som vi knycker från Accenture.

Hetsigt?

Ja lite smått.

Men på onsdag nästa vecka är allt uppe och då flyttar vi in sörrö, tack och lov.

Thank good it's motherf***ing Friday.

I morrn alltså.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

WORD!

8:21 fm  
Blogger Blancaflor said...

Och imorgon...
Du verkar stressad, Räven. Fast det är ju naturligtvis förstaligt med flytt, jobb och giftemal.
Men imorgon...Fredag igen!

10:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home