lördag, november 03, 2007

Ryska hustlers

Jo min svåger-dejt gick ganska bra (det behövdes varken inslag av "hårdast handslag vinner" eller power-stirrande hahaha) och fredagens hallaballo med mitt team var sansad men ändock ett bra slut på en bra vecka.

Idag blev det häng med H samt bio (Eastern promises) som var riktigt bra faktiskt. Ryktet går dock att London-Ryssarna inte gillar den alls då den tydligen sveper en viss aura av ifrågasatt uppriktighet över deras business. Hmmm vadå trodde någon allmänt att nyrika ryssar har helrent mjöl i påsen från början?

Jag hoppas att nästa vecka blir riktigt kalasbra och att det riktiga "nya kontoret" kommer på fötter med internet, bord och stolar och sånt.

Ta i trä.

2 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Hmmm..om ryssarna inte gillar Eastern promises maste de hata Jan Guillous senaste bok...

Tur att släktträffen gick bra, det är alltid lite krangligare när man komer ifran olika kulturer.

9:00 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Hmmm om jag ska vara ärlig så tror jag inte att ryssarna läser Guillou hahaha.

Släkträffen gick galant och när det gäller hennes närmaste familj så är de nog banne mig mer globala än jag. Kulturellt sett alltså.

2:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home