onsdag, november 07, 2007

Dublin

Jag känner mig lite som amerikanarna som kom på besök nere i Bangalore och som i stort sett aldrig såg staden men ändå tyckte den var underbar då de bodde på Leela Palace och gullades till insikt att Indien var lika fantastiskt som det femstjärniga hotellet.

Om jag ignorerar smutsen på vägen hit så måste jag säga att Dublin är fantastiskt, jag sitter i ett stort och fint hotellrum (som dessutom inte är mycket dyrare än vilket dussinrum i London som helst) och får iväg lite mail medan jag väntar på att resten av bolaget ska anlända. Jag har utsikt över golfbanan, de tre helikoptrarna och den Rolls Royce Phantom någon mycket strategiskt parkerat mitt vid ingången.

Fint.

Jo by the way jag är alltså på IFRA som hålls ute på "Citywest Hotel, Conference, Leisure & Golf Resort". Det kanske låter piffigt och visst är det så men at the end of the day så är det ändå bara ett gäng "suits" i krokarna.

Dagen till ära har jag min Ralph Lauren slips. Jag gillar egentligen inte Ralph Lauren men jag var tvungen att köpa den så fort jag såg den i affären, tummat lite på den och läst på baksidans lilla etikett.

"Hand made in Germany"

Hahahaha, jag tycker det är komiskt.

Varför lägger man en sådan produktion i Tyskland av alla länder?

Ralph, vakna till lite nu!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh la, propert!

2:23 em  
Blogger Östermalmsräven said...

v: ja för tusan här rasar vuxenpoängen in...

12:03 fm  
Blogger Puman said...

syns man finns man! :)

4:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home