torsdag, oktober 18, 2007

Lake district

Sorry gott folk det blev inget inlägg igår då jag var busy med lite projekt samt hoppade på ett tidigt tåg upp till Carlisle. Hmmm ja i stort sett kan man säga att jag jobbade hela förra dygnet och idag sitter vi med en delleverans hos en kund här uppe i vildmarken.

Allmänt så går det bra nu, det har stabiliserats i Bangalore, office-advokaterna går halvsnabbt, utbildningskurser börjar bokas för start-up-teamet och så vidare. Det tråkigaste på horisonten är dock att jag står aningens frågande till att hinna få upp ett fullt fungerande office innan startskottet så eventuellt hyr jag in mig i ett av de här "företagshotellen" i två-tre veckor för att på smidigast möjliga sätt kunna sparka igång allt.

Top 3 why I'll be doing this:

1. Det är dyrt att stå still
2. Då Charlotte-street-officet inte är färdigt så betalar vi inte för det heller
3. Jag har redan bokat allt och alla
4. Ju snabbare vi kommer igång desto snababre kan vi börja tjäna in våra start-up-kostnader

Well, den som lever får se.

Peace out.