lördag, december 10, 2005

Julhallaballo

Efter glöggen i fredags begav vi oss en kort sväng via Hotellet till Riche och några drinkar... Hur som helst så kom vi i säng vid ett-snåret och var uppe relativt tidigt i morse och lyckades köpa både en bok och ett USB-minne innan vi snurrade tillbaka till Riche för en välbehövd brunch. Något bord bort satt Emma Sjöberg och hennes snubbe, han bio-killen, och jag slogs av att hon verkligen gått och blivit gammal.

Jag han bara med en pippi-kjol, en fin käpphäst och en pippi-t-shirt till min systerdotter. Jag har dock spanat på familjens julklappar och borde kunna köpa ihop allt under veckan som kommer (det är ju så jäkla hysteriskt i affärerna på helgerna nu för tiden!).

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter som en skön helg.

3:55 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker om ditt sätt att skriva.
Ha de bra (:

9:03 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

Joanna: Ha det bra du med och lycka till med det ökända luciapartajandet!

V: Jodå, det var riktigt nice om man räknar bort regnet

10:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home