torsdag, september 07, 2006

Bollywolly

Vi förstod nog inte riktigt vad vi gav oss in på igår när vi staplade in på ”Tuscan verve” för lite ”mitt-i-veckan-partaj”. Det var ganska lugnt till en början men sen brakade allt loss i en bollywoodefterfest. Tydligen så var det premiär för en film som hette ”Shiva” och ”the director” samt skådespelarna med fotograf-följe gjorde om ”Tuscan” till en stor efterfest.

Alla indier stirrade, drog i och ville bli fotograferade med de nyanlända och det utbröt lite kalabalik i några minuter.

Det blev lite dance floor dock innan vi begav oss hemåt.

3 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Fest pa lill-lördagen, alltsa. Jag skall ut imorgon, för första gangen pa läänge.

1:15 em  
Blogger varanen said...

Jag kommer ALDRIG fatta Bollywoodfilmerna (mkt beroende på att jag inte är Indier...) men de känns så otroligt naiva och enfaldiga.

Däremot skall jag ut här i Shanghai ikväll...raj-raj!

Ha en skön helg!

7:15 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

blancaflor: Lite "mitt i -partaj" är aldrig fel, det gäller att var lite måttlig med drickat bara och se till att man kommer i säng lagom sent (oj det lät vuxet)

varanen: Jaha men där ser man, har hört att det ska vara bra med sköna ställen där borta... Full fart!

6:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home