tisdag, december 05, 2006

Disaster

Shit pommes I am heading towards disaster. Jag har ju nämnt H i lite olika sammanhang och visst började det som en ung dam jag höll i handen när vi partajade men vi har umgåtts grymt mycket i flera veckor nu, åkt iväg på resan till Kerala med mera och även om vi inte riktigt velat så har det börjat bli aningens seriöst.

Vi har ju lullat omkring och festat väldigt mycket och inte riktigt pratat om vår relation men det börjar som sagt ”sätta sig” nu. Hon blir lite lätt arg om jag ger andra damer aningens för mycket uppmärksamhet och jag har dessutom dumt nog börjat kalla henne för ”my girl”. Vi ser varandra djupt i ögonen och ler.

I really really like her. Alltså riktigt really.

Okej nu till disasterbiten. Som vanligt så är alla internationella människor här i Bangalore vagabonder, de dyker upp och hänger här i några månader sen åker de tillbaka till sitt riktiga land. H åker alltså tillbaka till London om fyra veckor och om mindre än 20 dagar så åker jag till Bangkok med U och L.

Snipp snapp snut, så var den sagan slut.

By the way så var H och jag med i kioskvältaren ”India Times” igår igen, jag börjar bli lite av en celebrity här nere hahaha (se nedan bilder). Skönt att de fick till mitt namn rätt den här gången, ”Victor & Lexi” (som vi hette sist) känns äntligen passé.

I’m heading towards disaster.
I’m heading towards disaster.
I’m heading towards disaster.



9 Comments:

Blogger Puman said...

Love in ther air!
Grattis :)

10:10 fm  
Anonymous Anonym said...

Söt kille, söt tjej. Lycka till!

10:44 fm  
Blogger Östermalmsräven said...

jo visst är det gullegull och roligt men det kommer ändå sluta i en pannkaka när vi kommer att tokskiljas om 10-20 dagar.

Man borde hålla sig borta från sånt här.

Disaster.

12:22 em  
Anonymous Anonym said...

Självklart ska du inte hålla dig borta från det, vissa saker är bara gjorda för att bli pannkaka av. Ta det för vad det är och njut under tiden!

12:24 em  
Blogger Blancaflor said...

Nej, vad jobbigt! Gar det verkligen inte att lösa?

12:34 em  
Blogger Anette said...

Men Räven, det blir ju bara disaster av det hela om du bestämmer dig för att det ska bli det. Säger som V - njut av den tid ni har och oroa dig inte för det som händer om två-tre veckor. Och vem vet, ni kanske hittar en kanonlösning under den tiden :)

12:51 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Disaster, disaster! Okej jag ska sluta överdriva och chilla lite hehehe.

Alltså egentligen så har jag tagit det riktigt lugnt och inte brytt mig sådär kalasmycket men på något sätt så reflekterar man över det hela ibland (även om man inte borde) och då slår det slint.

Jag är ganska övertygad om att det här inte går att lösa och det är väl bara så ibland antar jag.

Kul får jag dock se till att ha i alla fall.

1:40 em  
Anonymous Anonym said...

Hej!
Jag hamnade på din blogg och nu läser jag ikapp från allra första början. Det tar ju en hel dag, men kul är det. Spännande att följa din lite ovanliga stekarvardag, he he. Jag gillar dina uttryck och formuleringar. Ha det gott och lycka till med allt

3:21 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Anonym: Vad roligt att du gillar mitt digitala nedkludd! Tack så mycket.

8:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home