måndag, mars 06, 2006

TGIM

Japp då var det måndag igen och idag ska jag trycka in ytterligare två personer i min projektgrupp. Det galna är att jag sagt upp mig och att jag sagt att jag såklart vill avsluta mina projekt på bästa möjliga sätt innan jag lämnar bolaget men det hela har nog mer tolkats som att ”ja ja då sitter han kanske kvar i några månader och hjälper oss i land med allt, vi trycker in två nya resurser så löser sig det hela till april-maj”.

Jag tolkar det så i alla fall.

Usch jag måste summera ihop ett mail kring exakt när jag kommer att sluta så att det inte kommer som en chock för dom när jag tröttnar och en dag bara säger ”hej då, jag går nu…”

Well well, det är måndag och helgen blev ganska nice med partaj på fredagen och schlager på lördagen (japp, jag är schlagertönt men till mitt försvar har jag att Lena PH är het och band som ”Poodles” får mig att skratta). Söndagen gick mest ut på att vakna, bruncha med P och tvätta.

2 Comments:

Blogger odenplan.nu said...

Hehehe...Fredhällsräven. Försvarstalet med Lena håller inte. Hon är i utförsbacken. Och det kommer alltså från mig som dejtade en tio år äldre kvinna... ;)

Tack för tipset om urskrift. Ibland är saker lättlösta...men skiten finns ju fortfarande kvar i datorn. Och Shift+Delete är ju långt ifrån lika effektfullt som ett bål.

5:24 em  
Blogger Östermalmsräven said...

What!? Tio år äldre... Du måste varit hennes toyboyplan.nu då alltså.

8:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home